Sus las traças d'En Pierròt

(2022, 55 min)
en occitan, sostitolat en francés
produsit per Las Nuèits Atipicas
Conteur P 14-N°8 GP.jpg

Né à Rodome dans la haute vallée de l’Aude, Pierre Pous dit Pierrot (1929-2021) était un conteur réputé du Pays de Sault. Il a eu la chance de connaître ses deux grands-pères qui lui ont transmis un grand nombre de contes et d’histoires qu’il a lui-même continué à raconter.

Enfant de santé fragile, souffrant d’anomalies hypophysaires qui l’ont empêché de grandir, Pierre Pous a vécu jusqu’à 92 ans grâce aux bons soins de toute sa famille. Très affaibli par le grand âge, il n’a pas été possible de le filmer et il est décédé le dernier jour du tournage.

Illustré par de nombreuses photographies et des extraits de ses contes, le film nous convie à la découverte de Pierre Pous grâce au témoignage de quelques proches qui l’ont bien connu et qui évoquent le frère, l’ami, l’homme et le conteur qu’il a été.

 

Nascut a Redoma dins la val nauta d’Aude, Pierre Pous dit En Pierròt (1929-2021) èra un contaire famós del País de Sault. Aguèc l’escasença de conéisser sos dus pepins que li transmetèren un grand nombre de contes e d’istòrias que contunièc el tanben a contar.

Mainatge de santat fragila, sofrent d’anomalias ipofisàrias que l’empachèren de créisser, En Pierròt visquèc duscas a 92 ans gràcias als bons suènhs de tota la família. Fòrt aflaquit pel grand atge, non fosquèc pas possible de’l filmar e defuntèc el darrièr jorn del tornatge.

Illustrat per de nombrosas fotografias e per d’estreits de sos contes, el filme nos convida a la descobèrta d’En Pierròt, gràcias al testimoniatge de qualques pròches, que’l conesquèren plan e que nos parlan del fraire, de l’amic, de l’òme e del contaire que fosquèc.