Reine Rabot, qui habite à Lacapelle-Biron (47) depuis son mariage en 1953, est née à Gavaudun (47) en 1931 et a grandi dans une famille de paysans dont la langue quotidienne de communication était l’occitan.
Dans un languedocien de grande qualité, elle nous parle de la vie rurale de son enfance, de ses années d’écolière, de ses parents qui ont caché un juif pendant la guerre, de la rafle de Lacapelle-Biron en 1944, de sa vie de femme et de mère, de ses engagements associatifs et de son baptême de l’air en parapente, en 2011, pour ses 80 ans.
Reina Rabòt, que demòra a La Capèla Biron (47) dumpèi son maridatge en 1953, nasquèt a Gavaudun (47) en 1931 e passèt son enfança e una brava part de sa joinessa dins una familha de païsans que lor lenga de cada jorn èra l’occitan.
Dins un parlar lengadocian de prumièra borra, nos parla de la vita a la campanha que sièt la de son enfança, de sas annadas d’escòla, de son monde que recatèron un judiu pendent la guèrra, de la « rafla » de La Capèla Biron, en 1944, de sa vita de femna e de mair, de sos engatjaments associatius e mai del vòl en parapenta que faguèt, en 2011, per sos 80 ans.